Kisah Erman Ke Kuala Lumpur.

Bukti Erman dah masuk ke dalam kuala lumpur...

Dah sampai ke Kuala Lumpur di atas bukit I-City, Shah Alam. Gambar ini menceritakan segalanya...., Muntah di dalam IKEA kerana berlari-larian sehingga letih dan terbatuk-batuk dan juga hilang semasa mengikut aku membeli makanan. Nasib baik ibunya terjumpa dia mengais keseorangan di depan tangga.... perghhh... Erman.
Anak ke-2 dan ke-3


Sesaje aku cipta balik senario nieh... Bila aku tanya kalau hilang... orang tanya nama adik hape?
Dia jawab Erman.. hmmm ok...
Nama Abah... Ultraman Cosmos...
Nama Ibu..... Ultraman Tiga...

Hancus...!!!! geram aku dengan anak Ultraman nieh... pasal tuh aku nak jadik raksase...


Seorang Erman membawa lumpur, habis terpalit pada yang lain

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...