Ben Basir

Aku Ben Basir... ada yang Ben Ahmad... ada yang Ben Alawi... kain pelikat, ada yang Ben Laden yang US cari tak jumpak... tuh belum kira lagi Ben Johnson, manusia yang mula-mula leh  bergerak sejauh 10 meter kurang dari 1 saat...
Menarik kan... tapi aku tanak citer pasal pelari pecut yang membuka mata dunia sedikit masa dulu kerana dia adalah manusia pertama yang berjaya mencatatkan pecutan mengatasai masa yang dibuat oelh Carl Lewis.

Citer aku hari nih adalah pasal Ben Haji Basir. Semua orang rata-ratanya kat Malasyai nih ada bin ataupun binti untuk perempuan yang dihalatujukan kepada bapanya. So sempena hari bapa nih... aku ndak tulis skeet laa pasal Ben Haji Basir.

Aku bangga jadi anak kepada ayahku.... jika sekiranya dia tahu dan dia baca notaku ini. Aku bangga menjadi anaknya.


I love you Pa!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...