MJ: begitulah akhirnya...









Masa kecik aku dulu sering terkena ngan teka-teki:


"Apa yang kecik-kecik dia itam bila dah besar dia putih"


Bengkek gaak bila tokleh jawab. Tapi tokoh besar yang dimaksudkan tuh akhirnya berjaya gaak dikebumikan semalam... ntah betul kerr tak... cuma penghormatan terakhir jerr semalam kat Stapler... beliau yang dimaksudkan ialah Encik Michael Jackson.




Tergelak gaak baca tulisan wartawan hiburan yang sempat menempelak kajaan Mesia pasal tak sempat anugerahkan gelaran Datuk kat MJ. Hmmmm... hampeh kann... ntah lerr, abgi aku gelaran tuh dah semakin kurang bermutu. Dulunya biasa terdengar citer set-set gila pangkat sanggup bayar kat Sultan untuk dapatkan gelaran tuh... dan sampailah yang paling wat aku hilang rasa hormat kat gelaran tuh bilamana Datuk ShahRukhKhan dpt pangkat tuh dari Gabenor Melaka... akakakak



errkk.. tanak lerr amik kisah pasal tuh... hak depa ndak wat camana kannnn....!!



ndak citer pasal MJ nih... yang sampai saat nih belum tau mayat dia ada kat mana... ntah betui mati or dia pi lepak kat bulan untuk buat moonwalker kat sana.... dia punya idung dah lerr dok problem... dia buat facelift jadik orang lain... leh jugak kaann... hmmm segalanya berkemungkinan... dah laah citer pasal orang pelik nih... jom kembali ke realiti.




Citer plakk pasal renovation dapur aku plakk... mmm... RM11K. Apa yang aku dapat...



1: Space extension



- Dapur aku tak de larr sesak sangat dengan menggunakan sepenuhnya tanah dibelakang rumah tu... tapi kena laar plakk tambah duit untuk buat grill yang baru.



2: Dapur built-in... leh lerr test api storm yang menghasilkan api yang kuat tetapi menjimatkan gas.... tapi kena lerr kuar another RM300 untuk beli HAIER yang baru tak termasuk tong gas sebijik lagi... akakakak








3: Lampu luar kat dapur... untuk menerangi kawasan belakang rumah... dah lama aku idamkan ndak duduk lepak kat luar tuh memalam bila buat barbeque etc... tapi kena larr kuar duit RM114 untuk suis dan lampu.




4: Exhaust dapur untuk kuarkan bau wasap tumisan sambal.... tapi kena lar beli fan panasonic RM114 + Suis RM70.




5: Letih... hmmppp... memang dapat letih. Tak dinafikan. Sebakul letih diberikan percuma setelah anda bayar senyak Rm11K

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...