Ceplos... the real!


Hantu... mana hantu
Ada hantu... mana..mana.

Lagu ceplos... Ein memula akan buat aksi takut yang melampau.. lompat ke arah ibu or sesapa yang terdekat
bila dengar lagu intro... tapi bila sampai ceplos menari... tarian dia lebih ganas lagi...Erman plak.. siap buat-buat bunyi hantu gelak.. AAaaaaa..aak...akk..aaaa...!





tapi bagi akak Eisya plakk, takut lelebih la plakk.. tuh yang kekadang aku marah bila dia ndak tengok citer seram kat tv.
Cakap pasal antu... unjung minggu lepas balik rumah mak, malam tuh pak lah ngan member ustaz dia ndak pi Bt
Maung untuk keje-keje ghostbustering... aku tingin ndak ngikut tapi takut plakk ko berlarutan hingga ke
tengah malam... or ada ghost sesat numpang aku balik... akakakakak
Ceritanya berat gaak... sorang tua dikampung tuh pulang ke rumah setelah seminggu kematiannya. Ramai yang nampak dia ngutip ulam-ulaman disekitar rumah, anak cucu pon terserempak beberapa kali di dalam rumah etc... seram gaak kan.... Hired Ghostbuster quoted RM200 per house visited. Ceplos tak suka nih kann... pasal tolong orang tak ikhlas... kata ceplos..




tapi nak wat camana, kalau ngikut citer, aku ponn sakan bertungkus-lumus menyediakan cost allocation tersebut. Sapa sanggup tengok minatang tuh dalam rumah, siap tegur lagi perghhh...
Untuk citer selanjutnya.. aku yang letih cam ndak giler balik keje... pi gakk rumah mak pasal dengar khabar mak tak sihat dan bapak pening-pening ala morning sickness...a akakakak...bila nampak keter boone dok kat luar, sonok gaak ndak dengar citer ghostbustering process since paklah ada kat situ... aleh-aleh dia citer pasal sakit badan ndak demam etc etc... bila dah hampir-hampir ndak cair tinge aku baru dia cakap paklah tanak citer pasal satni dia takut dok sensorang kat rumah... TOTALLY BURNED aku masa tuh chess ngabeh boreh jerr dengar celoteh dia...
kat bawah nih aku selitkan citer hantu kelakar bebudak nih nulih utk cikgu dia...




PS: Cikgu dia confuse... hantu tuh plakk takut dan siap tanya balik... Hantu itu gembira jugakah?

Pasal tuh dia ajak jumpa.... akakakakak

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...