Who are you?


I'm a leader if and only if...

..my actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more...
-John Quincy Adams-


how to inspire others to dream, learn and do more...??? setakat beli Acer Aspire lomm boleh ndak inspire orang lain.


Jom dok sebentar pikiorkan bendealah ni...

2 tahun lepas, anak-anak cucu kenalan mak aku datang ke rumah minta aku ajarkan add maths & physics utk SPM. Aku amik masa gaak buat balik paper tuh... yang suatu masa dahulu merupakan permainan kegemaran... rasa diri dihargai bilamana ada orang ndak berguru dengan aku...

namun bila anak sedare sendiri ndak amik SPM... takde plakk dia ndak mintak tolong... what should I do.... zaman nih... sapa ndak maju, kena rajin carik... kalau ndak duit sekupang bergolek masuk tabung dengan sendiri.... LU PIKIR LA SENDIRI!


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...