TeamWork : Only one person is working, the rest is taking a nap!

secara tak sengaja aku terjumpa satu video file yang menarik untuk dibicarakan.... dimana setiap tahun akan diadakan sautu perhimpunan melebihi 1000 orang di Monterey, California untuk bertukar-tukar sesuatu yg sukar dinilaikan dengan kebendaan.. iaitu tentang idea mereka dan ianya tidak pernah dikongsikan bersama sehinggalah di saat aku menonton klip video tersebut!



menarik... ntah bagi orang lain tapi bagi aku... sungguh menarik!







Mamat yg dok citer tuh adalah chief bagi design department. Bagi dia, kereta yg diciptakan itu adalah sebahagian dari seni. Sebagaimana aku kata flash/VB/Server farm / Helpdesk team /Oracle DB/ASP dan sebagainya yang aku buat... hasil dari air tangan aku... adalah seni. *betul ker tangan aku berair masa buat program... ntah ler... akakakakak







Dalam minggu nih, aku paksa anak buah aku bermain dengan 3 benda baru Windows Server 2008, Windows Vista for PC dan Virtual Machine. Aku dok berkira-kira apa tahap mana domain aku bersedia untuk new technology nih...



Bebudak tuh tenseeen jer... ko disuruh buat asyik ngeliat jer... bila aku turun padang baru bende bergerak... hmmmm... aku yg kurang sihat nih plakk lagi lerrr... tapi bila tengok video klip nih... kembali cergas semula aku untuk meneruskan seni aku dalam bidang IT nih....


Team work is something to shared... although not everything but it still something.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...