Cikgu Dnae...



Dnae or Adnan Ismail nih kira dah jadik member kamceng aku sejak first year amik 3rd semester. Ada saja citer dia dan alam mistiknya....


"Mie.. ada ore kirim salley.." gerun jer ungkapan tuh masa final year dulu. Mamat nih memangnya dukun cinta gaak... tricky adalah salah sorang penerima khidmatnya.. akakakaka...




Dia datang ngan anak bini sekali... bertolak dari Pulai Chondong kol 4 pagi, sampai kulim kol 10am... aku dok baguih berkebun, dia call kata dah sampai.... haah.... pi kejar dia sebelum dia semakin sesat di kota metropolitan BM nih.... lepas minum serba ringkas aku bawak dia ke penang.


Sebenarnya dia ndak ke rumah dr azizi kat minden heights... dari situ kami terus ke butterfly farm kat teluk bahang.... panas menggila dalam tu.. tapi baguih gaak... byk rerama laa.. cakap lu!

Terus pusing ke balik pulau, singgah kenduri birthday Seri Atika kat Teluk kumbar... terus balik.. letih giler aku.. dehydrated!


Malam tu dia siap ajar aku tentang Ayat 1, Ayat 5 dan Ayat 7 untuk diamalkan lepas semayang.... baguih gaak... aku siap photostat semua ayat tuh pakai HP F4185 all-in-one colour printer yg aku beli kat PC fair dgn rega RM250.


Eisya cam biasa lerr... ngan rerama ponn takut... pasal nampak banyak sangat... yg dah keras dalam cermin dia berani lerr....

Malangnya si Ein terpaksa ditinggalkan di rumah Seri Atika pasal takut dia meragam pasal panas sangat...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...