English Conversation Contest: Eisya @ PERKESO Seberang Jaya

Tengah sibuk meeting hari Jumaat, dpt call dari graduan kecil. Eisya kena pakai uniform sekolah hari Sabtu katanya... MMmmmm.... tak pa, biarg ibu dia yang uruskan...

Pelik gaak aku hape citernye..

Rerupanya dia ada contest kat Dewan Perkeso hari nih... hmmm... balik pasar pepagi, aku ponn bawak dia ke sana... jumpa ngan Moha, Mat Tom dan Munir Photo room kat situ.

Balik dari sana aku pi carik agency maid... leh tahan gaak pekan sekitar Alma tuh... besau gaak.

Balik dari situ singgah kat courts Mammoth, ndak tengok L-shape sofa... tak banyak pilihan pasai ruang tamu leh masuk paling panjang ponn 7'4" jerr... sedangkan sofa tuh 7'8", camana ndak sumbat... tokleh tutup pintu kang susah gaak.

Aku teringin sangat model tu, pasal ringkas, teguh, fabrik menarik dan rega ponn ok laaa... rm1800, within budget laaa... pasalnya dah lama ruang tamu aku tu berkosen lapuk yg dah patah tempat tangan dia... beli masa pindah rumah ulu niiii.... dah hampir 7 tahun dahh.. give face laa...

AKu cuba upload rakaman kat dewan perkeso tu.. tapi bagak filenyer ponnn... 46 MB... dah penat nunggu baru 17Mb, aku cancel upload laaahh...

tengok concert Nana jer laaa.. ngan lagu rafa fayang:

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...