Notes 7.0 admin training @ Centrepoint Bandar Utama

Malas betul aku untuk menghadiri training ni... ntah apsal.... tadak mood langsung.
Petang tuh famil antar ke Bayan Lepas Airport.... siap nampak Koh Tsu Koon dok sambut VIP... delay lerr MAS.. cam biasak.
Turun kat KLIA terus pi cari ERL ke KL Sentral. Jumpak Hasnan CIMB member Bidi... dia lepak kat Cititel... aku terus carik teksi ke Kristal Crown... bilik baguih (RM172++) tapi persekitaran membosankan... jauh dari tempat lepak dan makan.

Pepagi lepas sarapan, amik teksi ke bandar utama... jauh giler.... teksi bawa shortcut pun amik dlm RM12...

utk course initial.. ada 7 pax. 3 mamat dari JPM member kamceng lerr... Jali budak ganu, Zuraimi budak kelantak dan Fendy budak perak... ntah camana masa lunch kat kedai HINDU.. aku nampak dude... akakakakak... dia training cisco BSI kat 2nd floor global knowledge... aku kat 3rd floor iverson... ada geng...
balik aku pi lepak bilik dia... makan ngan dino.. member dia.. rerupanya budak tuh adik batch aku masa matrix.... budak pompuan aku tak kenal sgt lerr... tapi abg ipar dia aku kenal... budiman.. budak sokseh. Khabarnya dah pakai Volvo 4WD perghhh....

Next day.. aku check out dan pi squat bilik dia kat Royale Bintang.. malam tuh ronda the curve, harvey norman dan cathay... tgk transformer seround....
dah lama rasanya aku tak layan panggung.... last sekali masa keje NEC dulu... tuh ponn tiket free.. halfway aku kuar ngan eisya.... malas dok dlm.. akakakak

tadak member aku kat kl rupenya... malas aku nak contact via phone... nanti ada yg terpaksa layan plakkk... ada mamat hatta jerr yg offer ndak jumpak... tapi ujung minggu aku dah balik penang... ok laaah... aku layan geng baru jerr laaahhh...
nakwat camana mie.... everybody have their own life... so, get your life goes on...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...