Minggu-minggu membosankan...

April bermula dengan suasana muram.... tidak banyak untuk diperkatakan.
Shutdown setiap hari Isnin memuramkan lagi suasana.
untuk escape dari situasi ini, aku daftarkan diri bagi menghadiri training kat Kulim Golf Club... "Master in Presentation Skills"
Malangnya facilitator orang lama... tak banyak yang aku dapat coz most of the content is already known and applied to my daily task.
Cumanya yang aku nampak kat sini hanyalah..:
1: Mamat nih actually cuma tin separa penuh jer.
dia tarik minat utk org dengar cakap dia dengan kes dia saman staff dia pasal curi bahan training dia.. sanggup jual rumah untuk biaya kes RM50K
2: Dia curi idea orang dan tokok tambah...
3: Tadak time management langsung.
4: Tunjuk belang drive Jaguar mai bagi kelas dan parking depan pintu masuk plakk untuk showoff.
5: Printout package training dia RM1K per pax. tapi company aku bayar Rm5K jer untuk package kami 20pax dan 2 hari training.
6: Worse thing ialah... dia ajar teknologi lama... ada ker ajar presentation guna whiteboard dan flipchart.Dia cakap kalau pakai MS Powerpoint, dia kena tanya kerani dia... akakakakak...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...