Kuda merahku lari kencang...

minggu lepas aku amik hafdey hari jemaat. pasai tuh tak sempat jumpak mamat singaporean (Ivan Goh) yang dah terminate contract.
Aku service kete, tukar spark plug pakai platinum rod NGK VSX RM95 per set.
Mengganas ler balik KL... 160kmj belayar ngan smooth jerrr...

Terus ke rumah Andak kat Banting, seperti biasa... lawat Klanang Bay dan singgah rumah Nde Wai kat Morib sampai ke malam.
Keesokan harinye pi rumah Alang kat Sunway, betulkan arial TV dan petang singgah ke rumah MakWa kat Sri Manja. Malamnye naik lagi ke Branang.. tidur rumah adek kat KPM Branang.... leh tahan gak rumah warden tuh....
teringat aku masa bertendang ngan jin kat bandar sri iskandar dulu.. akakakak
berulang kali aku tanyakan Adek... tak boring ker..?????
tak percaya aku ada orang leh duduk dalam suasana itu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...