antara marah dan kena marah...

kata rasul.. kalau kamu marah dalam keadaan berdiri hendaklah kamu duduk.. dan jika masih marah lagi, hendaklah kamu baring. tambah ustaz Bakar, kalau dok marah jugak, try berguling-guling tengok.. sure reda.

Orang yang paling berani diantara kamu ialah orang yang dapat menahan marahnya ketika dia berkuasa untuk marah - fikir-fikirkan lahhh...

ini adalah lanjutan citer tech aku yg resign harinih pasai tak tahan kena marah pasai tak perform.
Sempat buat kenduri kambing kat dia ari rabu lepas... dan hari ni plakk aku MC.. tak sempat nak peluk cium laaa..
Yang 2 orang lagi plakk... aku sembur jugak pasai dok download movie pakai customer net lalu kot dmz zone... kena detect laa depa punya transaction... jenuh aku menepis plakkk....

teringat citer jiran mak aku, cikgu sekolah... boifren dia ponn cikgu gak, tapi perangai tak senonoh... merendek sampai ke malam dan balik malam, siap bergurau tahap cipan dalam kete plakk tuh... nih citer sah pasai ada orang yg dok dlm kete lain jam kat belakang depa... hon bertalu-talu ponn dok tak sedar lagi... dok tgh asyik la kata ponnn....
Marah jugak aku dengar citer nih... paling tak tahan ialah dia langgar kete kak ani, dah pecah lampu dia leh tanya... "Akak nih apasal... jangan buat pasal saya dok tengah timing nih...." perghhh berdesing aku dengar... nasib aku tadak masa tu... kotidak mahu aku masuk spital kalau aku "cuba" nak lepuk dia tapi dia hempok aku... akakakak

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...