Aku diakhir 2006....

Salam sejahtera....
Melayari minggu-minggu yang terakhir tahun 2006 yang sungguh membosankan. Aktiviti di opis semakin reda, tiada hiruk pikuk jeritan dan rintihan user yang mengharapkan bantuan. Musim bercuti telah bermula...
ABS kereta yang meragam mengganggu fikiran. Mungkinkah aku perlu ambil halfday untuk membetulkannya atau... hmmm... maleh le...
kalau ndak di ikutkan, mungkin ABS is still working normal, cuma switch yg dok bagi false alarm... hmm ntah lerr plakk...
cuba baca dari link nih...

http://www.wishclubmalaysia.com/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4902

semalam aku cuba buat emergency brake sebelah van kat permatang nibung.... rasa cam ada skidding jerr...
musykil gakk..

Cat pagar lembu pon belum habis lagi...
ko ada gambar pagar lembu yang bercat putih tuh.. aku akan sertakan utk pandangan semua... ekekekek

hmmm sebelum terlupa, MOR report musti ada kat meja boss esok pagi... sambil melayan Harisson Ford dalam citer FIREWALL, kejap lagi siap lerr tuh...
Semalam.. mimpi jumpak Isnoroddin dan Mat Tricky (Fazali Udin).. enjoy jerr pepagi tadi... rasa bahagia :)
Dah lama tak contact bebudak tuh... no tepon pon dah expired.

Usihk... En Kassim nih kacau suruh buat project utk dia plakk... hmmm... dari melangut layan DVD, baik tolong depa yang memerlukan.. ok skett...

Kata-kata perangsang: Provoking thoughts...broadening prospective.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Belah mulut atau bertahnik Nureizatul Tasmira

Kenapa aku perlu ke sekolah?

Jom jengah tingkap Johari...